HR Admin_Payroll_Bucuresti

6.000 RON

Job_HR Admin_ Payroll _Bucuresti

Caut pentru o firma de contabilitate un Specialist HR Admin & Payroll - pentru a lucra de la sediul clientului

Administrare personal
Intocmirea documentelor de angajare, modificare si incetare a raporturilor de munca: contracte de munca, acte aditionale, decizii diverse
Intocmirea adeverintelor de vechime si de salariat
Operarea in Revisal a tuturor angajarilor, modificarilor si incetarilor
Gestionarea documentelor din dosarele electronice de personal
Mentine relatia cu ITM in orasele in care angajatorul are deschise puncte de lucru
Mentine relatia cu furnizorul de servicii de medicina muncii
Identificarea de noi furnizori in orasele in care sunt deschideri de restaurante
Intocmirea fiselor de riscuri
Programarea examenelor de medicina muncii
Verificarea periodica datelor de valabilitate a fiselor de aptitudine,
Mentine relatia cu furnizorul de servicii de securitate si sanatate in munca
Mentine relatia cu furnizorul de servicii de cursuri de igiena
Identificarea de noi furnizori in orasele in care sunt deschideri de restaurante
Inscrierea angajatilor la cursuri si examene
Verificarea periodica datelor de valabilitate a adeverintelor si certificatelor de igiena
Calcul salarii
Verificarea pontajelor intocmite de managerii de restaurante si introducerea informatiilor in programul de salarii
Intocmirea listelor cu salariile nete care trebuie paltite salariatiilor
Evidenta situatiilor cu retinerile din salarii (popriri)
Evidenta concediilor de odihna efectuate de angajati
Intocmirea Ordinor de plata / tabel cu situatia cu contributiile lunare
Intocmirea D112 lunara, se asigura de depunerea cu succes a declaratiei si rezolva eventualele erori.
Completarea certificatelor de concedii medicale si intocmirea documentelor necesare pentru recuperarea sumelor FNUASS
Intocmirea de situatii diverse, simulari de calcule salariale, etc


Colaboreaza cu:
Colegii din departamentul contabilitate
Area managerul si managerii de restaurante ai Grupului


Cerinte:

Minimum 3 ani experienta in domeniul administrare resurse umane si calcul salarii
Cunostinte temeinice de legislatia muncii si principii de salarizare;
Limba engleza – nivel mediu
Rigoare in executie, concentrare pe gasirea de solutii
Capacitate de organizare si prioritizare a sarcinilor
Capacitatea de a lucra in echipa

De la birou - locația sector 5 Bucuresti

CV: [email protected]
Domeniu de activitate: Resurse Umane / Psihologie


Anuntul HR Admin_Payroll_Bucuresti este adaugat de pe LaJumate.ro.