Sef service auto

Happy Garage cu sediu in Sos. Odai 93-101 ,angajam;Sef service auto .Responsabilitati;Ordoneaza activitatea desfasurata in cadrul atelierelor (mecanica-electrica si tinichigetie-vopsitorie), respectand procedurile interne de lucru.

Propune superiorului direct nivelul indicatorilor de buget al atelierului.

Repartizeaza comenzile de lucru, in conformitate cu pregatirea tehnica a salariatilor si tinand cont de necesitatea utilizãrii optime a echipamentelor din dotare.

Verifica calitatea executiei reparatiilor si reviziilor, a incadrarii in termenele stabilite, atat in fluxul desfasurarii lor, cat si dupa terminarea acestora.

Verifica zilnic daca literatura tehnica de specialitate este actualizata si o transmite personalului specializat (mecanici, electricieni, etc.).

Asigura o incarcare eficienta a atelierului in functie de cerintele companiei.

Verifica corectitudinea necesarului de piese de schimb.

Urmareste respectarea termenelor de aprovizionare cu piese de schimb, conform comenzilor de lucru.

Urmareste activitatea de receptie, ca principal canal de valorificare a serviciilor atelierului atat din punct de vedere al eficientei, cat si al respectarii imaginii firmei .

Identifica si propune diversificarea ofertelor de servicii catre client.

Propune actualizarea procedurilor de lucru ale activitatilor desfasurate in atelier.

Intocmeste si actualizeaza fisele de post ale personalului din subordine, in colaborare cu deparatmentul HR.

Analizeaza si solutioneaza problemele aparute in relatiile cu clientii companiei/societatile de asigurari.

Comunicã cu clientii atelierului, pentru stabilirea si permanentizarea unor relatii de parteneriat, precum si asigurarea transparentei activitatii de service.

Organizeaza si urmareste modul de gestionare a echipamentelor din dotare si a documentatiei tehnice.

Planifica efectuarea concediilor de odihna impreuna cu angajatii din subordine.





Candidatul ideal:



Studii finalizate pentru o profesie comerciala / tehnica, ideal în industria auto (sau studii echivalente);

Minim 2 ani de experienta in departamentul Post-vanzare al unei reprezentante auto

Experienta profesionala solida în gestiunea personalului si conducerea echipelor

Experienta profesionala solida in relaţiile cu clienţii şi furnizorii

Cunoasterea produselor (cunoasterea marcilor auto importante; cunostinte specifice despre marcile auto din grupul Tiriac Auto reprezinta un avantaj).

Cunostinte PC: MS Office, cunoasterea sistemului de comanda specific sistemului de Service (spre exemplu DMS)
Sal 6000 ron


Anuntul Sef service auto este adaugat de pe Publi24.ro.